Care

Klantgerichtheid op de planken

Bedrijfstheater: CARE, Klantgerichtheid op de planken

CARE is een interactief theaterseminarie dat de toeschouwers meeneemt in een flitsende opeenvolging van herkenbare universele situaties waarin de grenzen van interne en externe klantgerichtheid opgezocht en getest worden.

Het programma stelt de medewerkers centraal in hun aanpak van klanten en van klachten. Wat is het menselijke verhaal achter een uit de hand gelopen klantencontact of een klacht?

Onze benadering

CARE is een letterwoord waarbij elke letter staat voor een fase in het klantencontact: Contact – Aanpassen – Reageren - Eindigen.
Tijdens de voorstelling wordt dit letterwoord herhaaldelijk getoetst en aangevuld zodat de toeschouwers doordrongen raken van deze 4 stappen van het klantcontact. Het biedt de deelnemers een sleutel tot inzicht en duidelijke handvaten om van elk communicatiemoment een succes te maken.

CARE is opgebouwd uit twee blokken: dagelijkse klantencontacten en moeilijke klantencontacten (klachten). In elke blok spelen de acteurs specifieke fouten. Via interactie met meerkeuzevragen geeft het publiek aan welke fouten meest toepasselijk zijn. Aan het einde van elk blok worden aan de hand van het letterwoord ‘CARE’ de juiste DO’s opgesteld, en zetten de acteurs ook een goede poging neer.

Deze formule sensibiliseert en stuurt iedereen naar huis met een frisse kijk op klantgerichtheid.

Praktisch

  • Gebracht door 3 acteurs
  • Maximaal 30 - 100 deelnemers
  • Duur: 1u10 - 1u20
  • Technische fiche op aanvraag


kmo-portefeuille

Erkenningsnummer DV.O102824