CARE - Klantgerichtheid op de planken

Impro-Labo® - Interactief Theater

  • Datum: 28 Feb 2018
  • Van: 09:30
  • Tot: 11:30
  • Locatie: Gent
CARE - Klantgerichtheid op de planken CARE is een interactief theaterseminarie dat de toeschouwers meeneemt in een flitsende opeenvolging van herkenbare universele situaties waarin de grenzen van interne en externe klantgerichtheid opgezocht en getest worden.

Het programma stelt de medewerkers centraal in hun aanpak van klanten en van klachten. Wat is het menselijke verhaal achter een uit de hand gelopen klantencontact of een klacht?

ONZE BENADERING


CARE is een letterwoord waarbij elke letter staat voor een fase in het klantencontact: Contact - Aanpassen - Reageren - Eindigen.

Tijdens de voorstelling wordt dit letterwoord herhaaldelijk getoetst en aangevuld zodat de toeschouwers doordrongen raken van deze 4 stappen van het klantcontact. Het biedt de deelnemers een sleutel tot inzicht en duidelijke handvaten om van elk communicatiemoment een succes te maken. ’

CARE is opgebouwd uit twee blokken: dagelijkse klantencontacten, en moeilijke klantencontacten (klachten). In elke blok spelen de acteurs specifieke fouten. Via interactie met meerkeuzevragen geeft het publiek aan welke fouten in hun organisatie het meest toepasselijk zijn. Aan het einde van elk blok worden aan de hand van het letterwoord ’CARE’ de juiste DO’s opgesteld, en zetten de acteurs ook een goede poging neer.

Deze formule sensibiliseert en stuurt iedereen naar huis met een frisse kijk op klantgerichtheid.

  • Gratis, mits inschrijving
    Enkel voor HR- en opleidingsverantwoordelijken
    Maximum 2 personen

  • Leidinggevenden
  • Ontvangst met koffie en thee om 09:00
    Voorstelling 09:30 - 11:00
    Q&A: 11:00 Einde: 11:30

    Adres: Dok Noord 4 C /001, 9000 Gent
    PARKING: Sassevaartstraat 43, 9000 Gent